Nee, dat staat daar helemaal los van. Het succes is onder meer afhankelijk van de manier waarop en wanneer de vinding op de markt wordt gebracht. Zijn er bijvoorbeeld werkbare alternatieven aanwezig? En hoe worden die op de markt gezet? Is het een goede timing? Het V-2000 videosysteem van Philips was bijvoorbeeld technisch beter dan het alternatief VHS, maar dat laatste had een betere en effectievere marketing, waardoor het toch marktleider werd en Philips het V-2000 systeem uiteindelijk van de markt moest halen.
Pellentesque tincidunt tristique neque.
Proin ex ipsum, facilisis id tincidunt sed, vulputate in lacus. Donec pharetra faucibus leo, vitae vestibulum leo scelerisque eu. Nam enim dolor, porta at ex ut, eleifend tristique metus. Integer sit amet auctor ligula, vel dictum orci. Nam feugiat interdum nisl. Ut id velit ac ante maximus gravida. Vivamus lobortis vestibulum mauris a mollis. Nunc mollis tempus lorem eu pulvinar. Quisque mollis blandit aliquam. Nulla finibus gravida dignissim. Sed viverra mattis dictum. In ultricies tellus in auctor semper. Sed blandit arcu sem, vitae eleifend dui iaculis non.