Het merkenbureau onderzoekt eerst de onderscheidende waarde van uw merk, en of het merk wel de juiste kenmerken heeft om succesvol vastgelegd te worden. De naam moet bijvoorbeeld uniek en opvallend zijn, althans niet puur beschrijvend. Daarna onderzoekt het merkenbureau in de gewenste regio (land(en), werelddeel, mondiaal) of het merk nog vrij is, en kan uw merk vervolgens vastleggen.
Pellentesque tincidunt tristique neque.
Proin ex ipsum, facilisis id tincidunt sed, vulputate in lacus. Donec pharetra faucibus leo, vitae vestibulum leo scelerisque eu. Nam enim dolor, porta at ex ut, eleifend tristique metus. Integer sit amet auctor ligula, vel dictum orci. Nam feugiat interdum nisl. Ut id velit ac ante maximus gravida. Vivamus lobortis vestibulum mauris a mollis. Nunc mollis tempus lorem eu pulvinar. Quisque mollis blandit aliquam. Nulla finibus gravida dignissim. Sed viverra mattis dictum. In ultricies tellus in auctor semper. Sed blandit arcu sem, vitae eleifend dui iaculis non.